Veelgestelde vragen

De levertijd wordt bevestigd nadat uw bestelling is verwerkt en uw order is bevestigd. Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Levering is gratis voor bestellingen boven de €300. Voor bestellingen onder dit bedrag kunt u ervoor kiezen om uw bestelling bij ons af te halen of te laten leveren tegen een afgesproken tarief.

Omdat wij onze bestellingen met eigen transport leveren, is het momenteel niet mogelijk om uw bestelling online te volgen. U ontvangt echter een bevestiging met de geschatte levertijd na de orderbevestiging.

Ja, u kunt tijdens het afrekenen een ander afleveradres opgeven, zoals uw bedrijfslocatie of een magazijnadres.

Aangezien wij alleen B2B leveren, gaan we ervan uit dat er tijdens kantooruren iemand beschikbaar is om de levering te ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice om een nieuwe levertijd af te spreken.

Ja, u kunt er altijd voor kiezen om uw bestelling bij ons af te halen, ongeacht het bestelbedrag. U ontvangt een bevestiging wanneer uw bestelling klaar is voor afhaling.



Leveringsservice

Ontvang je bestelling snel met onze geoptimaliseerde logistiek. Wij zorgen ervoor dat je producten veilig en tijdig arriveren.



Veilig Online Betalen

Wij leveren 6 dagen per week van 10u tot 17u.



Gepersonaliseerde Klantenzorg

Ontdek hoe onze service zich onderscheidt door volledig af te stemmen op jouw behoeften, waardoor je altijd de ondersteuning krijgt die je verdient.

Webshop powered by Marcando